Austrálie chce násilně očkovat vakcínou GMO z letadel

Autor: Zvědavec.org | Publikováno: 28.11.2013 | Rubrika: KLIMA

Úřad regulátora genových technologií (OGTR) se chystá schválit žádost o licenci podanou PaxVax Australia (Pax Vax) k záměrnému vypouštění GMO vakcíny skládající se z živých bakterií do prostředí v Queenslandu v Jižní Austrálii, Západní Austrálii a Viktorii.

Podle regulátora je to kvalifikováno jako omezené a řízené vypouštění podle článku 50A zákona o genových technologiích z r. 2000.

[ilustrační foto]

PaxVax usiluje o schválení, aby mohla provést klinické testy geneticky upravené živé bakteriální vakcíny proti choleře. Jakmile k tomu dojde, očekává se, že testy by měly být dokončeny do jednoho roku, kdy testovací zkušební místa budou vybrána z oblastí místních samospráv (LGA) v Queenslandu, Jižní Austrálii, Viktorii a Západní Austrálii. PaxVax navrhla řadu kontrolních opatření, o kterých říká, že zamezí šíření a přetrvávání GMO vakcíny a jejího genetického materiálu, nicméně vždy existuje možnost, že tato omezení selžou a bude infikován život v divočině a ekosystémy.

Vakcíny šířené vzduchem byly používány ve Spojených státech a jejich cílem byla zvířata, kdy se používaly plastové sáčky shazované z letadel nebo vrtulníků. Sanofi (která je jedním z největších výrobců vakcín na světě) má dceřiné společnosti, jako Merial Limited, které vyrábí Raboral, orální živý virus jedovatý pro lidi, přesto však rozsévaný v divočině v masovém měřítku.

Rozprašování západonilského viru

V r. 2006 Greenwood napsal článek pro fakultu veřejného zdraví Yale, s názvem „Vzdušné rozprašování účinně snižuje výskyt západonilského viru (WNV) u lidí“. Tento článek uváděl, že případy výskytu západonilského viru lze výrazně snížit prostřednictvím plošného hromadného vzdušného rozstřikování, zaměřeného na dospělé komáry, jak uvádí výzkum fakulty veřejného zdraví Yale a kalifornského ministerstva zdravotnictví.

Podle oprávnění vzdušně rozstřikovat specifické vektory, které nepředstavují hrozbu pro lidské zdraví, mohou být vzdušné vakcíny známé jako vakcíny s vylepšenou DNA a rekombinační vakcíny proti WNV testovány nebo používány, aby „ochránily“ lidi před vystavením vektorové infekci. Vakcíny s vylepšenou DNA používají specificky Epstein-Barrův virový kapsid s mnohačetnými lidskými aktivátory třídy II k neutralizaci protilátek. Rekombinační vakcíny proti WNV používají králičí beta-globulin nebo polysignál (A) viru SV40. V počátečních studiích DNA vakcín bylo zjištěno, že negativní výsledky studií by mohly spadat do kategorie budoucích vývojových výzkumných projektů v oblasti genové terapie. Během studií polysignalizace (A) SV40 pro vakcíny WNV bylo zjištěno, že WNV zůstane latentní u jedinců, kteří byli vystaveni planým neštovicím, tudíž po vystavení WNV vzdušným vakcínám by potenciál uvolnění viru planých neštovic mohl zapříčinit vetší riziko vzniku pásového oparu u dospělých.

Vzdušné rozprašování WNV a SV40 v Kalifornii

Od února 2009 až dodnes probíhá vzdušné rozprašování WNV ve velkých městech státu Kalifornie. Během postřiku v Anaheimu v Kalifornii byla 50-letá běloška vystavena silnému postřiku, když se nacházela na své každodenní několikamílové procházce. Silná aktivita vrtulníků byla v této oblasti patrná několik dní. Po postřiku měla lehké bolesti hlavy, trpěla nevolností, bolestmi svalů a zvýšenou bolestí v bederní oblasti. Byl u ní nalezen toxikologický mechanismus, který souvisí s expozicí pesticidům v důsledku vzdušného postřiku, za využití pokročilého biologického monitorovacího testování. Výsledky testů, jejichž součástí bylo i testování proteinovým pásem za použití metod s proteiny souvisejících reakcí (Protein Coupled response, PCR), byly pozitivní u KD-45. KD-45 je proteinový pás pro virus SV 40 kočkodana. Byly provedeny další testy na Epstein-Barrův kapsid a virus cytomeglie, které se používají v bioinženýrství u systémů dodávání genů prostřednictvím virové proteinové obálky a u technologie obálky adenovirového proteinu. Žena byla pozitivní v obou případech; což naznačuje vysoce pravděpodobnou expozici DNA očkování přes vdechnutí nosem.

Dokument Pentagonu odhalil plány na vzdušné očkování

Quarterly Fun Vax Review (pdf) z června 2007 uvádí zpráva cíl projektu uvedeného jako ID: 149AZ2, příprava virového vektoru, který zamezí/sníží expresi specifického rozkladného viru (VMAT2) v lidské populaci. Dále se ve výňatku uvádí, že bylo testováno šest metod rozptylování viru, včetně vypouštění z výšky, vypouštění do vodovodního systému, přenosu hmyzem a různých dalších metod šíření.

Zdroje

Australia Determined To Forcibly Vaccinate By Intentional and Controlled Release of Aerosolized GMO Vaccine vyšel 15. listopadu 2013 na preventdisease.com. Překlad v ceně 283 Kč Zvědavec.

www.zvedavec.org

Klíčová slova: alarmismus  | technologie  | zdraví  | chemtrails  | GMO

Italská mafie vyměkla. Bere i homosexuály a syn jednoho z šéfů je...Kolik zatím stála válka proti terorismu peněz i životů?Chtějí zrušit výuku hymny na základních školáchVeganství zachrání naši planetu, tvrdí slavný závodník formule 1. Dostal pádné odpovědi od svých kolegů (+ foto)Švédská vláda ztratila kontrolu nad zemí: 120 pumových útoků za půl roku. Integrace migrantů v praxi

Meghan nedokázala ustát ani sebemírnější kritiku médií, která ji už delší dobu nabádala k pokoře...Čtenáři a přátelé Eportalu, podpořte nás prosím, nebo ukončíme činnost

Takže lidi, kteří mají jiný názor, jsou podle pana senátora Drahoše „šmejdi“? Proč si anticivilizační aktivisté připadají užiteční? Práce expertů gender studies má tak vyšší přínos pro národní bohatství než práce energetiků nebo strojařů. Oni tomu opravdu upřímně věří!

Česká muslimka vzkazuje: Nenávidím nevěřící a pokud se vrátím do Čech, tak Vás budu zabíjetSalafitský islám - lidově wahabismus