Austrálie chce násilně očkovat vakcínou GMO z letadel

Autor: Zvědavec.org | Publikováno: 28.11.2013 | Rubrika: KLIMA

Úřad regulátora genových technologií (OGTR) se chystá schválit žádost o licenci podanou PaxVax Australia (Pax Vax) k záměrnému vypouštění GMO vakcíny skládající se z živých bakterií do prostředí v Queenslandu v Jižní Austrálii, Západní Austrálii a Viktorii.

Podle regulátora je to kvalifikováno jako omezené a řízené vypouštění podle článku 50A zákona o genových technologiích z r. 2000.

[ilustrační foto]

PaxVax usiluje o schválení, aby mohla provést klinické testy geneticky upravené živé bakteriální vakcíny proti choleře. Jakmile k tomu dojde, očekává se, že testy by měly být dokončeny do jednoho roku, kdy testovací zkušební místa budou vybrána z oblastí místních samospráv (LGA) v Queenslandu, Jižní Austrálii, Viktorii a Západní Austrálii. PaxVax navrhla řadu kontrolních opatření, o kterých říká, že zamezí šíření a přetrvávání GMO vakcíny a jejího genetického materiálu, nicméně vždy existuje možnost, že tato omezení selžou a bude infikován život v divočině a ekosystémy.

Vakcíny šířené vzduchem byly používány ve Spojených státech a jejich cílem byla zvířata, kdy se používaly plastové sáčky shazované z letadel nebo vrtulníků. Sanofi (která je jedním z největších výrobců vakcín na světě) má dceřiné společnosti, jako Merial Limited, které vyrábí Raboral, orální živý virus jedovatý pro lidi, přesto však rozsévaný v divočině v masovém měřítku.

Rozprašování západonilského viru

V r. 2006 Greenwood napsal článek pro fakultu veřejného zdraví Yale, s názvem „Vzdušné rozprašování účinně snižuje výskyt západonilského viru (WNV) u lidí“. Tento článek uváděl, že případy výskytu západonilského viru lze výrazně snížit prostřednictvím plošného hromadného vzdušného rozstřikování, zaměřeného na dospělé komáry, jak uvádí výzkum fakulty veřejného zdraví Yale a kalifornského ministerstva zdravotnictví.

Podle oprávnění vzdušně rozstřikovat specifické vektory, které nepředstavují hrozbu pro lidské zdraví, mohou být vzdušné vakcíny známé jako vakcíny s vylepšenou DNA a rekombinační vakcíny proti WNV testovány nebo používány, aby „ochránily“ lidi před vystavením vektorové infekci. Vakcíny s vylepšenou DNA používají specificky Epstein-Barrův virový kapsid s mnohačetnými lidskými aktivátory třídy II k neutralizaci protilátek. Rekombinační vakcíny proti WNV používají králičí beta-globulin nebo polysignál (A) viru SV40. V počátečních studiích DNA vakcín bylo zjištěno, že negativní výsledky studií by mohly spadat do kategorie budoucích vývojových výzkumných projektů v oblasti genové terapie. Během studií polysignalizace (A) SV40 pro vakcíny WNV bylo zjištěno, že WNV zůstane latentní u jedinců, kteří byli vystaveni planým neštovicím, tudíž po vystavení WNV vzdušným vakcínám by potenciál uvolnění viru planých neštovic mohl zapříčinit vetší riziko vzniku pásového oparu u dospělých.

Vzdušné rozprašování WNV a SV40 v Kalifornii

Od února 2009 až dodnes probíhá vzdušné rozprašování WNV ve velkých městech státu Kalifornie. Během postřiku v Anaheimu v Kalifornii byla 50-letá běloška vystavena silnému postřiku, když se nacházela na své každodenní několikamílové procházce. Silná aktivita vrtulníků byla v této oblasti patrná několik dní. Po postřiku měla lehké bolesti hlavy, trpěla nevolností, bolestmi svalů a zvýšenou bolestí v bederní oblasti. Byl u ní nalezen toxikologický mechanismus, který souvisí s expozicí pesticidům v důsledku vzdušného postřiku, za využití pokročilého biologického monitorovacího testování. Výsledky testů, jejichž součástí bylo i testování proteinovým pásem za použití metod s proteiny souvisejících reakcí (Protein Coupled response, PCR), byly pozitivní u KD-45. KD-45 je proteinový pás pro virus SV 40 kočkodana. Byly provedeny další testy na Epstein-Barrův kapsid a virus cytomeglie, které se používají v bioinženýrství u systémů dodávání genů prostřednictvím virové proteinové obálky a u technologie obálky adenovirového proteinu. Žena byla pozitivní v obou případech; což naznačuje vysoce pravděpodobnou expozici DNA očkování přes vdechnutí nosem.

Dokument Pentagonu odhalil plány na vzdušné očkování

Quarterly Fun Vax Review (pdf) z června 2007 uvádí zpráva cíl projektu uvedeného jako ID: 149AZ2, příprava virového vektoru, který zamezí/sníží expresi specifického rozkladného viru (VMAT2) v lidské populaci. Dále se ve výňatku uvádí, že bylo testováno šest metod rozptylování viru, včetně vypouštění z výšky, vypouštění do vodovodního systému, přenosu hmyzem a různých dalších metod šíření.

Zdroje

Australia Determined To Forcibly Vaccinate By Intentional and Controlled Release of Aerosolized GMO Vaccine vyšel 15. listopadu 2013 na preventdisease.com. Překlad v ceně 283 Kč Zvědavec.

www.zvedavec.org

Klíčová slova: alarmismus  | technologie  | zdraví  | chemtrails  | GMO

Člověk málem přišel o hlavu! Zvířeckoprávním aktivistům se protest vymkl z rukou (+ video)Íránský útok na tankery? Japonci zpochybňují americkou a saúdskoarabskou propaganduDvě lesby uřízly malému chlapečkovi… A pak… (+ foto)Googlem ke světovládě? Vyhledávač, po němž se blbne, ale správně volíČetba knih způsobuje změny v mozku!

Na Letné umělci lámali čínské hůlky i rdousili ruského plyšového medvěda. Zazářili nahatí Jarda Hutka a Kačka Jacques BursíkováÚnos a znásilnění, které otřáslo Izraelem