„Vládnoucí třída má školy a tisk pod palcem. To umožňuje hýbat pocity davů.“ (Albert Einstein)

Studie 911 (13) Hořící a kolabující budovy a konstrukce (14) Pentagon

Autor: Hledač pravdy | Publikováno: 26.10.2013 | Rubrika: ZA OPONOU
Ilustrace

Z historie není znám jediný případ, kdyby výškový dům s ocelovou nebo ocel-betonovou konstrukcí kompletně zkolaboval vlivem požáru a případně dalšího poškození.

 

V mnoha výškových budovách s ocelovou, ocel-betonovou nebo jinou konstrukcí hořelo podstatně více a déle než-li ve věžích WTC, ale přesto však nespadly (kupř. – http://www.youtube.com/watch?v=65Qg_-89Zr8,
http://www.youtube.com/watch?v=j4MjsVnasLA,
http://www.youtube.com/watch?v=sMwkCZWjoWs,
http://www.youtube.com/watch?v=pR0Drx-tTJc&feature=endscreen&NR=1, http://www.youtube.com/watch?v=dt5RkbkXXZA,
http://www.youtube.com/watch?v=tzA3RzJ6wyM,
http://www.youtube.com/watch?v=q4caftAWDEc,
http://www.youtube.com/watch?v=wIXFrhk6wo4,
http://www.youtube.com/watch?v=CER9Z81G-vQ,
http://www.youtube.com/watch?v=BtVRma5QS6k,
http://www.youtube.com/watch?v=e_aEGMTtlHc,
http://www.youtube.com/watch?v=LDZ_GpRLoY0),

 

A pokud přece jenom nějakým způsobem zkolabovaly, tak kolaps vypadal jinak, než u věží WTC.

Zde konkrétní případy hořících výškových budov, které nezkolabovaly.

 

1) 5. 8. 1970 v Novém Yorku Plaza, 1 míli od budoucí WTC, vzniklo několik ohňů a explozí v různých podlažích. Začalo hořet v šest hodin odpoledne. Hořelo více než šest hodin a bez jakéhokoliv poškození ocelové konstrukce budovy.

 

2) 14. 2. 1975 v Novém Yorku, hořelo ve třech patrech v novostavbě severní věže WTC, mezi devátým a sedmnáctým patrem a bez většího poškození. Jen byly vyměněny některé spoje mezi stropními trámy (75/40 tvaru I) a silnostěnnými sloupy jádra.

 

3) 4. 5. 1988 v Interstate Bank, která měla 64 pater, hořelo ve třech patrech od patnáctého výše i ve výtahu. Požár trval tři a půl hodiny, ocelové prvky nebyly vůbec poškozeny. Vznikla škoda 200 milionů dolarů.

 

4) 23. 2. 1991 ve Philadelphii, v mrakodrapu Meridian Plaza s 38 nadzemními podlažími, začalo hořet ve dvaadvacátém poschodí. Zuřivý oheň trval osmnáct hodin a byl největší v tomto století. Vzniklá škoda činila 100 milionů. Budova však nezkolabovala.

 

5) 17. 10. 2004 v Caracasu ve Venezuelském hotelu začalo hořet před půlnocí několik ohňů v třicátém čtvrtém poschodí a hořelo v 26-ti patrech po dobu sedmnácti hodin. Zraněno bylo čtyřicet hasičů od vysokého žáru a kouře. Budova ale nezkolabovala.

 

6) Krátce před olympijskými hrami v Číně v roce 2008 hořela Mandarian Oriental Building celý den od shora až dolů, ale budova přesto zůstala stát.

 

7) 9. 2. 2009 v Beijingu téměř dvacetiposchoďový honosný mrakodrap zasáhl bouřlivý oheň kolem dvacáté hodiny večer a pohltil jej během dvaceti minut. Hořel nejméně tři hodiny až do půlnoci, ale nezkolaboval.

 

Na tomto videu – http://www.youtube.com/watch?v=j4MjsVnasLA - je zachycen požár ocelového mrakodrapu Windsor Tower v Madridu, zde jde opravdu o ohnivé peklo, v troskách byla dokonce nalezena i rozteklá ocel. V čase mezi 1:17-1:27 je zachycen kolaps několika svrchních, totálně prohořelých pater, avšak ne po celé ploše budovy, a přesto tato patra nerozdrtila zbytek budovy pod sebou, ale padala cestou nejmenšího odporu a přepadla na stranu. Na konci videa je také vidět, že valná část konstrukce budovy zůstala stát, a to tento mrakodrap hořel asi 20 hodin.

 

Zkrátka ještě nikdy se nestalo, aby výšková budova s ocelovou nebo ocel-betonovou konstrukcí zkolabovala takovým způsobem jako budovy WTC 1, 2, 7.

 

Kolapsy budov při požárech jsou zpravidla pomalé, postupné, nesymetrické, nerovnoměrné, budovy kolabují po částech, pak to zase někde více prohoří, a zase zkolabuje další část budovy, atd.

Samozřejmě, že jiné stavby s ocelovou konstrukcí spadly vlivem požáru, jednalo se však o stavby jako tržiště, divadla, tovární haly, seníky, apod., což jsou všechno stavby, které mají zpravidla velkou plochu a jedno patro, tedy když v takovéto stavbě spadne strop, tak vlastně spadne celá stavba, avšak toto se nedá srovnávat s mrakodrapem.

 

Kapitola 14: Pentagon

 

Pentagon (viz – http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d2/The_Pentagon_US_Department_of_Defense_building.jpg, http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/0c/The_Pentagon_January_2008.jpg, http://api.ning.com/files/wg4s-qXIYsh9ZESE7Lv1XICT8pGaps80QGt49JQR0GFkYspvycoyLiYOQCh06TZk1ySqQpxSMbiEjj6bB4nyU23rshT4o2gT/pentagon.jpg), sídlo amerického ministerstva obrany, který je v blízkosti hlavního města USA Washingtonu, nepřetržitě filmuje asi 80 bezpečnostních kamer. Pentagon má své vlastní radary, fotografická a filmovací zařízení, a vlastní raketový obranný systém, k dispozici je údajně pět baterií špičkových obranných raket typu Patriot (viz – http://media.novinky.cz/020/200201-top_foto1-96fok.jpg?1358150401).

 

Údajné letadlo narazilo do Pentagonu zhruba mezi 9:35-9:40hod. Mělo se jednat o Boeing 757 společnosti American Airlines, číslo letu 77, který byl unesen z Dulles. Bezprostředně poté agenti FBI zabavili všechny záznamy bezpečnostních kamer, které zaznamenaly náraz letadla do budovy. Hanni Hanjour, terorista, který měl toto letadlo řídit, vůbec neuměl pořádně létat ani s malým letadlem.

 

Existuje asi přes sto svědků, kteří údajně potvrzují, že do Pentagonu narazilo dopravní letadlo (viz – http://kostlanova.blog.idnes.cz/c/208684/911-let-77-Hloubkovy-nalet-na-Pentagon.html - některé výpovědi jsou ale pochybné a velmi divné), jsou ale i tací svědci, kteří tvrdí, že viděli letět malé letadlo, řízenou střelu, nebo velké letadlo, které Pentagon přeletělo a pak v budově došlo k výbuchu, atd.

 

Přesto prese všechno je velmi nepravděpodobné, že do Pentagonu opravdu narazilo ono unesené dopravní letadlo. Jelikož letadlo přiletělo od východu, ale narazilo do západní strany Pentagonu do nižších pater, musel s ním únosce provést otočku asi o 270° na celkem krátké vzdálenosti, srovnat ho se zemí asi na výšku 3-10m, přeletět nad dálnicí, posrážet křídly pět sloupů, pravým motorem urazit asi 6-10m dlouhou, 2-3m vysokou, 1-2m širokou, několikatunovou generátorovnu, která stála několik desítek metrů před Pentagonem, a dále letět stále rovně a narazit do budovy, a to vše v maximální rychlosti (viz – http://www.youtube.com/watch?v=ae63iivRHt8 - v čase mezi 4:08-8:58) To je podle mnohých odborníků na letectví technicky neproveditelná věc. Letadlo může svou maximální rychlostí letět ve větší výšce, nikoliv při zemi, neboť ve větší výšce je řidší vzduch a tudíž letadlu nepůsobí tak velký odpor a také proto, že ve větší výšce je motor letadla výkonnější. Otočka s letadlem by byla technicky téměř neproveditelná, natož oním teroristou, který nedokázal pořádně řídit ani malé letadlo. Posrážet křídly pět sloupů je také velmi riskantní a nebezpečné, hrozí, že se křídla poškodí, letadlo by se pak mohlo stáčet na stranu, a tím pádem by bylo těžké ho dobře ovládat, v horším případě by mohlo dojít i k havárii. Generátorovna, do které letadlo pravým motorem údajně narazilo, musela být opravdu velmi těžká, neboť se na straně nárazu jen o několik málo metrů posunula, což znamená, že letadlu kladla při nárazu velký odpor, čímž by se letadlo zcela jednoznačně stočilo do strany, dále by již nemohlo letět v původním směru a s největší pravděpodobností by i havarovalo, nehledě k tomu, že by mohlo zcela reálně při nárazu motorem do generátorovny dojít k uražení motoru i celého křídla a ke vznícení paliva.

 

Podle názoru mnohých odborníků by teroristé s letadlem nadělali v Pentagonu větší škody, když by s ním narazili do střechy, nebo do vyšších pater. Avšak útok, který údajně provedli, byl tak riskantní, a hlavně technicky v podstatě neproveditelný, že se lze zcela jednoznačně domnívat, že žádný, alespoň trochu inteligentní terorista, by se do žádného takovéhoto způsobu útoku vůbec nepouštěl. Pro teroristy to byl sebevražedný útok, na který měli vlastně jen jeden jediný pokus, takže pro ně bylo jakékoliv další sebemenší riziko, ohrožující úspěšnost náletu, naprosto nežádoucí.

 

Podle nových zjištění (viz – http://www.osud.cz/dalsi-nezvratne-profesionalni-dukazy-proti-oficialni-verzi-911-unos-letadla-ktere-melo-narazit-do-pe) dveře v tomto dopravním letadle zůstaly po celou dobu letu uzavřené, takže teroristé se nemohli do kokpitu dostat, aby tak odstranili piloty a převzali řízení.

 

Ze zkušeností při leteckých katastrofách je známo, že po letadlech vždy zůstanou velké trosky. Avšak po údajném dopravním letadle, narazivším do Pentagonu, zůstaly trosky příliš malé, příliš zničené a některé byly dokonce i rezavé

(viz – http://conspiracies.skepticproject.com/images/articles/911-images/pentagon-debris-007-landinggear.jpg,
http://conspiracies.skepticproject.com/images/articles/911-images/pentagon-debris-006-debris2.jpg,
http://conspiracies.skepticproject.com/images/articles/911-images/pentagon-debris-005-debris.jpg,
http://conspiracies.skepticproject.com/images/articles/911-images/pentagon-debris-003-door.jpg,
http://conspiracies.skepticproject.com/images/articles/911-images/pentagon-debris-002-landinggear.jpg,
http://conspiracies.skepticproject.com/images/articles/911-images/pentagon-debris-001-engine.jpg,
http://www.apfn.org/images/Pentagon_planepiece.jpg,
http://conspiracies.skepticproject.com/articles/911/pentagon/,
http://911research.wtc7.net/pentagon/evidence/missing.html), lidé je odnášejí i v jedné ruce. Dokonce i sám ministr obrany Donald Rumsfeld pomáhal odstraňovat trosky (viz – http://thewebfairy.com/killtown/images/flight77/claim/rumsfeld.stretcher.jpg, http://cdn.historycommons.org/images/events/321_rumsfeld_after_crash2050081722-9231.jpg), což je podezřelé, protože správně by se v takovéto situaci měl ukrýt v nějakém krizovém centru. Rozsah poškození Pentagonu a díra po vniknutí údajného letadla dovnitř budovy neodpovídá velikosti dopravního letadla, se kterým měl být útok proveden. Trosky také nejsou nijak ohořelé, přestože oficiální verze tvrdí, že se letadlo z určité části vypařilo. Opět podle zkušeností z leteckých katastrof není možné, aby se celé letadlo nebo jeho větší část vypařila výbuchem kerosinu a následným ohněm. Podle některé verze většina trosek zůstala v budově. Bezprostředně po nárazu začali hasiči s hašením požáru pomocí vody (viz – http://conspiracies.skepticproject.com/images/articles/911-images/pentagon-debris-005-debris.jpg), což je opět podezřelé, neboť hořící kerosin se nesmí hasit vodou ale pěnou. Posléze spadla i střecha budovy nad nárazem letadla (viz – http://rense.com/1.imagesH/d3332wn.jpg).

 

Zajímavé také je, že zasažené místo Pentagonu byl úřad námořnictva, kde se v tu dobu dokončovaly některé účetní práce. V troskách po nárazu zmizela značná část účtů, výkazů hospodaření a dalších důležitých dokumentů jak pro Pentagon, tak pro město Arlington, které je poblíž Pentagonu. Je dost možné, že šlo o likvidaci pracovníků účtárny a důkazů po zmizelých 2.3 bilionů dolarů z pokladny ministerstva obrany, které se již nikdy nedohledaly.

 

Na druhé straně některých vnitřních prstenců budovy Pentagonu zůstaly díry velké v průměru kolem tří metrů (viz – http://pentagonexithole.0catch.com/_webimages/trou1_grande--1a.jpg, http://pentagonexithole.0catch.com/_webimages/A000-2a.jpg, http://pentagonexithole.0catch.com/), podle zastánců oficiální verze to způsobily motory letadla, které proletěly budovou, někteří odborníci se zase domnívají, že to může být jen od kumulační nálože, kterou by nesla nějaká řízená střela.

 

Také jsou velmi zajímaví pasažéři tohoto údajného letu 77, který měl do Pentagonu narazit. Z 59 pasažérů (což je celkový počet osazenstva letu 77 bez pěti teroristů) jich 10 mělo vojenskou minulost, dalších 21 se zabývalo vládními nebo obrannými úkoly. Podle jiných zdrojů asi 2/3 cestujících byli lidé, kteří buď pracovali pro americkou vládu (zejména ministerstvo obrany), americkou armádu, překvapivá část v minulosti pracovala v Pentagonu (speciálně pak oddělení námořnictva, do kterého let 77 narazil), a 3 cestující měli složené pilotní zkoušky. Zbylí pasažéři pracovali na vedoucích postech v předních amerických společnostech, věnující se výrobě zbraní, letadel a leteckého příslušenství (například antiradarové či auto-pilotní systémy). Jedná se o firmy účastné ve vládních programech a strategiích ministerstva obrany (EM Solutions, Schmelzer Abtaker, Veridian, Vredenburg, XonTech) nebo o přední americké průmyslové firmy (Boeing, Lockheed Martin, Raytheon, BAE Systems), jejichž výroba byla později posílena objednávkami zbraní a vojenských systémů pro odvetné válečné tažení do Afghánistánu a Iráku. Mezi konkrétní osoby patřili kupř. – Charles Burlingamea, 51 let, vysoce ceněný expert NAVY (americká armádní organizace), studovaný inženýr aeronautiky. William Caswell, fyzik, vědecký senior pro NAVY, pracoval na velmi tajných projektech. Charles Droz, 52 let, pracovník NAVY, naposled pracoval pro softwarovou firmu EM Solutions v Arlingtonu, blízko Pentagonu. Wilson Flagg, 63 let, odpovídal na ministerstvu obrany za vzdušné válečné operace NAVY. John Yamnicky, 71 let, zkušební pilot a expert na letecký provoz, pracoval pro Veridian Corporation, byl specializován na programy krizového použití národní bezpečnosti pro Sdružení tajných služeb, pro ministerstvo obrany a vládní úřady, zabývajícími se vnitřní bezpečností. Stanley Hall, 68 let, armádní důstojník, pracoval pro zbrojní firmu Raytheon, otec antiradarových technologií. Brian Jack, 48 let, brilantní matematik a expert na rozpočty. Steven Jakoby, 43 let, expert na bezdrátovou komunikaci. Chandler Raymond Keller, 29 let, odborník na raketové pohony. Ruben Ornedo, 39 let, odborník na raketové pohony. Dong Lee, 48 let, pracovník Air-Force a tajné služby, pracoval pro společnost Boeing na integrovaných obranných systémech a pro americkou tajnou službu NSA (National Security Agency) jako síťový specialista. Robert Penniger, 63 let, zaměstnanec zbrojní firmy BAE Systems, která se zabývala létajícími stroji bez posádky. Robert Ploger, 59 let, od letecké, zbrojní a kosmické firmy Lockhead Martin, syn generálmajora Roberta Plogera seniora. John Sammartino, 37 let, technický inženýr, dříve pracoval u NAVY, pak u zbrojní a raketové firmy v úseku dálkově ovládaných létajících zařízení, která simulují útočníka pro cvičné účely. Vicky Yanceyová, 43 let, bývalá expertka na elektroniku u NAVY. Atd., atd. Je jisté, že do Pentagonu nemohlo ono dopraví letadlo, let 77, narazit, spíše se mohlo jednat o nějakou střelu, pak je otázka, kde skutečné letadlo skončilo, a co se stalo s jeho pasažéry, přičemž není vyloučené, že pasažéři mohli být i fiktivní, a pokud skuteční, pak se mohlo jednat o likvidaci lidí, kteří se nějakým způsobem podíleli na zosnování útoku 11. září, aby tak hlavní řídící mozky celé operace co nejvíce snížily riziko možného vyzrazení.

 

Po útoku na WTC někteří vládní představitelé USA hledali úkryt v Bílém domě, a to konkrétně v krizovém prezidentském centru, které je v podzemním bunkru pod Bílým domem. Jedním z těchto představitelů byl například tehdejší americký ministr dopravy Norman Mineta, který v interwiu, ale i před vyšetřovací komisí vypověděl, že zde byl již americký viceprezident Dick Cheney (viz – http://cs.wikipedia.org/wiki/Dick_Cheney), ke kterému přišel mladý muž a řekl mu, že letadlo je 50 mil daleko od D.C. (resp. od hlavního města USA Washingtonu D.C.). Po chvíli tento mladý muž opět přišel k viceprezidentovi a řekl mu, že letadlo je již 20 mil daleko od D.C. Pak opět přišel s tím, že letadlo je 10 mil daleko od D.C., a viceprezidenta se zeptal, zda stále platí rozkazy, načež viceprezident odpověděl, že rozkazy platí, následně došlo k nárazu letadla do Pentagonu (viz – http://www.youtube.com/watch?v=VuWdXjPi7Q0, http://uloz.to/x8fVeeu/svedectvi-ministra-dopravy-usa-n-minety-k-11-zari-2001-flv).

Po několika letech díky nátlaku veřejnosti a pozůstalých obětí na základě zákona o svobodném přístupu k informacím uvolnil Pentagon záznam nárazu letadla z jedné bezpečnostní kamery (viz – http://www.youtube.com/watch?v=yaCaldJGjmo,
http://www.youtube.com/watch?v=-PsEWyrKQqw,
http://scaredmonkeys.com/2006/05/17/the-department-of-defense-release-american-flight-77-striking-the-pentagon-on-9-11/, http://blogs.guardian.co.uk/news/archives/plane77.jpg). Podle mnohých odborníků bílý pruh kouře, který se táhne za údajným letadlem, nemůže být od Boeingu, ale od řízené střely či rakety, a rychlost, kterou se údajné letadlo pohybuje, je na Boeing příliš velká, zkrátka tak velkou rychlostí by onen dopravní Boeing při zemi letět nemohl. Je tedy dost pravděpodobné než do Pentagonu byla poslána spíše nějaká řízená střela.

Klíčová slova: USA  | světovláda  | tajné služby  | terorismus  | 11/9  | stát  | psychologické operace  | propaganda
3573 čtenářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení

Podpořte nás
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Čtěte také

FreeGlobe.cz

Chaluhy, třeste se! Bílí dredaři ve skutečnosti šíří rasismus. Taková je dikce nového stupně politické korektnosti (+ foto)Ruské špičky: USA nemají prostředky k nátlaku na politiku RuskaEuroopilec Juncker si užívá za naše peníze! Vůbec se s tím nemazlí. Podívejte se, jak si žije šlechta, poddaníBrutalita francouzské policie. Milovníci demokracie mlčí, není to v Rusku (+ foto)Neuvěřitelná epidemie útoků kyselinou! Policie si neví rady. Další kulturní obohacení Evropy

ePortal.cz

Jan Palach nebyl hrdina. To opravdu neRazítkovací mánie snad nikdy neskončí

euPortal.cz

V minulosti Kliniku podpořil Andrej Babiš a dokonce hrál roli při jakési provizorní užívací smlouvě, za což byl tehdy levičáckými kruhy adorovánTvrdá realita: V Británii díky muslimům 15 útoků kyselinou týdně. Z toho 3/4 v Londýně

Eurabia.cz

Jak muslimové skrývají svou agresivitu za obviňování druhých z perzekuce muslimů Jak potom kvalifikovat chování NATO v Srbsku či v Afghánistánu a některých jeho členů v Iráku a v Libyí?

Nezdravi.cz

Co je podstatou stárnutí? Je to cílená autodestrukce? Proč se to vyvinulo? Jak ho zpomalit, anti-aging? Tímto si můžete prodloužit životHliník sa nachádza v mnohých vakcínach/vysoká hladina jedovatého hliníku v mozgu autistov

euServer.cz

Bandera se prokazatelně 13x tajně setkal s představiteli CIA. Například: 22.3.1950 v Hamburku, 17.5.1950 s CIA, 7.5.1951 na letecké základně USA ve Wiesbadenu...Přemrštěné náklady nekončící války mohou vést k tomu, že Spojené státy budou muset překonat pocit ponížení a z Afghánistánu se stáhnou. Už dnes Čína, Rusko a Indie přebírají v oblasti politickou inciativu

ParlamentniListy.cz

Halík mě poslal do pekla. Lituji, že jsem z Putny udělal profesora. Zeman u Soukupa odpálil několik bombBrutální výsměch Jaroslava Plesla „kavárně". TOPiči! Na Soukupa prý budou muset „vyhrabat" rasismus
Články autora
Průzkum
Žádné aktivní ankety nebyly nalezeny