„Vládnoucí třída má školy a tisk pod palcem. To umožňuje hýbat pocity davů.“ (Albert Einstein)

Studie 911 (7) Dvojčata (8) Náraz letadel do věží WTC

Autor: Hledač pravdy | Publikováno: 23.9.2013 | Rubrika: ZA OPONOU
Ilustrace

Severní věž, neboli WTC 1, byla asi 417m vysoká, půdorys měla ve tvaru čtverce o délce stran zhruba 63m, na střeše měla ještě asi 110m vysokou anténu. Jižní věž, tedy WTC 2, byla asi 415m vysoká, a půdorys měla taktéž ve tvaru čtverce o délce stran zhruba 63m, neměla anténu
(http://0.tqn.com/d/manhattan/1/0/t/E/flickr-GuyWong-wtc-ext.jpg,
http://0.tqn.com/d/manhattan/1/0/y/E/flickr-JoelAltschuler-wtc-lookingup.jpg).

 

Každá z věží vážila asi 500 000 tun, přičemž samotná ocelová konstrukce jedné z věží vážila přibližně 200 000 tun. Věže byly postaveny mezi roky 1964 – 1974
(http://www.youtube.com/watch?v=MFUnFnfKRpw,
http://911research.wtc7.net/wtc/evidence/photos/wtc12consenr.html,
http://911research.wtc7.net/wtc/evidence/photos/wtc1cons1.html,
http://911research.wtc7.net/wtc/evidence/photos/wtccons1.html,
http://911research.wtc7.net/wtc/evidence/photos/wtccons2.html,
http://911research.wtc7.net/wtc/evidence/photos/wtccons3.html,
http://911research.wtc7.net/wtc/evidence/photos/wtccons4.html,
http://911research.wtc7.net/wtc/evidence/photos/wtccons5.html)
a při stavbě zemřelo asi 90 dělníků.

 

Konstrukčně byly věže v podstatě identické, jednalo se o ocel-betonovou matricovou soustavu. Po obvodu bylo 236 ocelových dutých sloupů, které byly do sebe po částech zapuštěny, svařeny a sešroubovány
(http://killtown.911review.org/images/wtc-gallery/nist1d/1-4_perimeter-column.jpg,
http://killtown.911review.org/images/wtc-gallery/fema403-2/2-7_exterior-wall.jpg),
ve spodní, tedy přízemní hale
(http://0.tqn.com/d/manhattan/1/0/D/F/flickr-TomWallace-wtc-lobby.jpg,
http://0.tqn.com/d/manhattan/1/0/-/F/flickr-JoeMargolis-wtc-lobby-yr1978.jpg, http://manhattan.about.com/od/september11th2001/ig/World-Trade-Center--1970-2001/World-Trade-Center-Lobby.--xR.htm)
byly tyto sloupy po třech sloučeny do jednoho sloupu většího, a tak dole byl menší počet sloupů, avšak byly mohutnější
(http://www.911memorial.org/sites/all/files/imagecache/article_middle/articles/Vertical%20Highways%20_2.jpg,
http://killtown.911review.org/images/wtc-gallery/fema403-2/2-4_wtc-exterior.jpg, http://911research.wtc7.net/wtc/evidence/photos/wtccons4.html).
Bylo použito i mnoho zpevňovacích ocelových prutů, které byly silné i několik centimetrů. Uprostřed budovy bylo jádro s půdorysem obdélníku, s rozměry zhruba 24m x 42m, zde bylo 47 mohutných ocelových sloupů, které byly různě pospojované horizontálními ocelovými traverzami a nosníky mezi sebou
(http://www.sharpprintinginc.com/911/images/photoalbum/10/interiorboxcolumnsarrow.jpg, https://sites.google.com/site/wtc7lies/9999004225-l.jpg).

Tyto jádrové ocelové sloupy měly půdorys obdélníku, v suterénu byly rozměry půdorysu asi 135cm x 75cm, s postupující výškou byly rozměry menší, a tyto sloupy byly duté
(http://matrixworldhr.wordpress.com/2011/09/10/svjetski-trgovinski-centar-srusen-kontrolitranim-eksplozijama-a-ne-udarom-zrakoplova-o-blizance/wtc-box-shear-torch/),
síla stěn byla dole 10cm, s postupující výškou síla stěn slábla až na 5cm. V nižších patrech byly tyto sloupy uvnitř zpevněné ještě jednou ocelovou stěnou uprostřed. Tyto sloupy byly v některých místech, podle některých zdrojů snad v každém patře, uvnitř vyplněné, vyztužené či prolité betonem. Do 64. patra byla ocelová konstrukce pokryta protipožární azbestovou pěnou, která je však karcinogenní a asi od 80. let se nesmí používat. V tomto jádru byly výtahové šachty (snad prý asi 100 v každé budově), několik schodišť, elevátorů, chodbiček, dále provozní místnosti, větrací šachty, rozvodny vody a elektřiny, vodní nádrže, toalety a umývárny, atd., v každém patře vedly z jádra budovy čtyři průchody (každý zhruba uprostřed jedné strany) do podlaží, a v budovách nebyl zaveden plyn. Každá budova měla 110 pater. Jednotlivá podlaží, jejichž tloušťka byla 10cm betonu, byla položena na ocelových nosníkách
(http://killtown.911review.org/images/wtc-gallery/nist1d/1-6_floor-truss.jpg, http://killtown.911review.org/images/wtc-gallery/nist1d/1-8_wtc-truss-insulation.jpg),
které byly zavěšeny, dvěma šrouby přišroubovány, zřejmě i svařeny, na obvodových sloupech a na jádrových sloupech
(http://killtown.911review.org/images/wtc-gallery/nist1d/1-4_perimeter-column.jpg, http://killtown.911review.org/images/wtc-gallery/fema403-2/2-8_exterior-wall.jpg).
Obě dvě budovy byly kancelářské (viz – http://killtown.911review.org/images/wtc-gallery/nist1d/1-11_wtc-office-floors.jpg), kde mělo sídlo asi 430 různých amerických, zahraničních, nadnárodních firem, společností, korporací, apod. Ocel, která byla na stavbu věží použita, měla certifikát ASTM E119, byla schopna vydržet žár 1100°C po dobu více než jedné hodiny, aniž by povolila, tavila se až při 1600°C, zkrátka velmi kvalitní ocel. Navíc ocel má skvělou tepelnou vodivost, což je schopnost daného kusu látky, konstrukce, vést teplo, představuje rychlost, s jakou se teplo šíří z jedné zahřáté části látky do jiných, chladnějších částí. Tedy když se ocelový trám v některém místě nahřeje, tak se teplo rychle rozvede po celé části trámu, a teplo v místě původního nahřání klesne. Ocel se běžně taví při 1300-1400°C, a teplota varu oceli je kolem 2500°C. Budovy měly asi 6 suterénů, přičemž v severní věži byla v suterénu vlaková stanice. V jedné třetině a ve dvou třetinách výšky obou budov byly tzv. podpůrné haly, kde byly budovy ještě více zpevněné (viz – http://www.kultx.cz/wp-content/uploads/11092001.jpg - ty tmavé pruhy po obvodu věží). Také střecha byla zpevněna tzv. “kloboukem“, kde byla velmi pevná soustava ocelových sloupů a nosníků. Budovy byly vícekrát předimenzované, tzn., že unesly mnohem větší zátěž, než jaké byly běžně vystaveny, měly tedy velkou nosnou kapacitu.

 

Vedoucí konstrukce a správy WTC Frank A. Demartini 25. 1. 2001 prohlásil, že věže WTC by pravděpodobně vydržely náraz více letadel, a od 11. 9. 2001 je pohřešován (viz – http://www.youtube.com/watch?v=frJ5Adnq3Cw&feature=player_embedded), ale podle jiných zdrojů zahynul v severní věži při jejím kolapsu. Frank A. Demartini také prohlásil, že kdybychom v jednom a tomtéž patře po celé jedné straně budovy odstranili všechny obvodové sloupy, tak by budova zůstala stát, a ještě by byla schopná odolávat větru o síle 160km/h. Les Robertson (konstrukční inženýr) prohlásil, že budovy byly postaveny tak, aby vydržely náraz plně obsazeného a plně natankovaného Boeingu 707 do kteréhokoliv místa. Nutno dodat, že plně obsazený a plně natankovaný Boeing 707 je těžší a nebezpečnější než Boeing 767-200, kterým byly zasaženy věže WTC. Aaron Swirsky (architekt WTC) řekl, že budovy byly postaveny tak, aby si s takovou dírou po letadla poradily. Jeden z těchto inženýrů také prohlásil, že náraz letadla do věže WTC by sice způsobil určité poškození, ale největším problémem by byl hořící kerosin, který by pravděpodobně způsobil v budově ohnivé peklo, při kterém by zahynula spousta lidí, ale budova by přesto zůstala stát.

 

Věže WTC byly tedy rozhodně pevné, dobře a kvalitně postavené budovy. Nelze však nepřipomenout dvě věci. Ve Starém Zákoně je popisována stavba babylónské věže, kterou stavitelé chtěli vystavět až do nebe, a pro tuto svou pýchu byli Hospodinem potrestáni. Dnes, když se kolem sebe podíváme, vidíme spoustu takovýchto různých “babylónských věží“. V Roce 1974, kdy byla dokončena stavba věží WTC, byl v USA natočen katastrofický film o hořícím mrakodrapu Skleněné peklo, na jehož konci jeden z hlavních protagonistů, Steve McQueen, v roli šéfa hasičů ve vztahu k počtu obětí řekne, že jednou takováto past zabije tisíce lidí. Bylo by tedy asi vhodné, aby se při stavění takovýchto budov více dbalo na Boží varování a aby se nespoléhalo opovážlivě na Boží milosrdenství.

 

Kapitola 8. Náraz letadel do věží WTC

 

11. září 2001 v 8:46 narazil let č.11 společnosti American airlines, dopravní letadlo typu Boeing 767, do severní strany severní věže WTC 1 ve výšce zhruba mezi 93.-99. patrem (viz – http://killtown.911review.org/images/wtc-gallery/nist1d/2-2_wtc1-davis.jpg). Po nárazu se věž lehce zakymácela, otřásla a následně stabilizovala. Údajně pouze jedna kamera tento náraz zachytila a těsně před nárazem letadla do budovy je vidět záblesk pod letadlem (viz – http://www.youtube.com/watch?v=ZXBUyezfUOs - v čase 0:03). Spekuluje se, že se nejednalo o dopravní letadlo, ale o nějaké vojenské, které mělo pod sebou nějakou střelu, která byla těsně před nárazem do budovy odpálena. To by podporovalo možnosti, že do budov WTC narazila vojenská, na dálku řízená letadla. Zhruba několik málo vteřin před nárazem letadla do budovy někteří lidé, jako např. správce severní budovy William Rodriguez (viz – http://www.youtube.com/watch?v=Ka8muGhlciA) nebo stavební dělník Phillip Morelli (viz – http://www.youtube.com/watch?v=9c3gyprsa9Y), zaznamenali mohutný výbuch v podzemních suterénech budovy, o kterém si W. Rodriguez nejprve myslel, že se jednalo o výbuch generátoru. Avšak je to nepravděpodobné, díky velké škodě, který tento výbuch napáchal. Byli i lidé, které tento výbuch zabil, nebo jim zlámal nohy, nebo jim potrhal kůži, která jim pak jak cáry visela dolů. William Rodriguez pro stanici CNN přímo řekl – ,,Byl jsem tam v 8.46 a najednou rána, výbuch tak silný, že nás to odhodilo. Než jsem stačil promluvit, tak za šest vteřin další rána, tentokrát seshora. A ve chvíli, kdy jsem si říkal, panebože, objevil se chlapík z jedné kanceláře a křičel - exploze, exploze, exploze! Tenhle chlapík měl roztažené ruce a kůže z obou paží mu visela, jako kdyby se svlékala. Uvědomil jsem si, že mu chybí část obličeje. Začal jsem odemykat schodištní dveře, aby lidé mohli utéct, slyšeli jsme rány, další výbuchy, tak jsem se ptal na hasičské stanici, co to je za výbuchy, a oni, že to jsou možná plynové bomby v kuchyních. To těžko, když byly na elektriku, to nedává smysl.“ Rodriguez se hlásil Komisi pro 11. září jako přímý svědek výbuchů v suterénu severní věže WTC, avšak ke svému rozčarování bylo jeho svědectví, stejně jako dalších klíčových svědků, beze slova vysvětlení ve vyšetřování ignorováno a nebylo zveřejněno. Williamu Rodriguezovi je vyčítáno, že své zážitky z 11. září 2001 ve věžích WTC zneužívá k prezentaci a medializaci své osoby prostřednictvím různých přednášek a seminářů, které pořádá, a též psaním knih. Je však důležité, že v podstatě totéž vypověděl bezprostředně nebo krátce po 11. září, kdy s největší pravděpodobností byl ještě v šoku a těžko mohl kalkulovat s využitím těchto vlastních zážitků ve svůj prospěch. Též je potřeba si uvědomit, že zneužít se dá i pravda, a když se někdo snaží o prezentaci své osoby, tak to ještě nutně neznamená, že ve všem lže, i když si mnohé pravdy může přikrášlovat. Kromě toho z mediální prezentace své osoby by se dal obvinit v podstatě skoro každý, kdo v médiích či jakkoliv jinak veřejně vystupuje. K tomu, aby člověk dokázal pravdu obhajovat a šířit bez jakýchkoliv postranních pohnutek či různých sobeckých zájmů je potřeba velké pokory, které lze dosáhnout předně upřímnou a hlubokou vírou v Boha. Po příchodu hasičů do budovy byly v přízemní hale vidět vymlácená skoro všechna okna v obvodové stěně budovy, která měla sílu stěn 3-5cm, a také byla místy na stěnách uvnitř budovy strhaná mramorová obložení (viz – http://www.youtube.com/watch?v=rnbMjAN7Bws&feature=related - v čase mezi 3:05-3:16). Je vysoce nepravděpodobné, že toto poškození v dolní hale způsobil otřes následkem nárazu letadla do budovy, poněvadž s postupující hloubkou se vibrace, způsobené nárazem, snižují, pak by tedy musely být vymlácená okna po celé budově, to však samozřejmě nebyla. Ani ohnivá koule hořící kerosinu, která se budovou valila dolů, by naprosto neměla šanci se dostat až dolů o zhruba 350m níže, navíc jí v cestě stálo mnoho překážek. Pád výtahů ve výtahových šachtách, který byl bezprostředně po nárazu letadla zaznamenán, rozhodně také nemohl způsobit rozbití oken v přízemní hale po obvodové stěně budovy. Bezprostředně po nárazu letadla do budovy začalo v budově hořet. Letadlo po sobě zanechalo v budově celkem velkou díru (viz – http://killtown.911review.org/images/wtc-gallery/nist1-2d/7-72_wtc1-calculated-damage.jpg). Dle názorů mnohých odborníků mohlo být nárazem letadla zničeno maximálně 40-60 z 236 obvodových sloupů a maximálně 10 ze 47 jádrových sloupů, což je celkem zanedbatelný počet, stabilitu budovy by to nemohlo nijak vážně ohrozit. Z nových odtajněných nahrávek letové kontroly a protivzdušné obrany vyplývá, že let č.11 do severní věže nenarazil, ale letěl dále pryč směrem k Washingtonu (viz – http://uloz.to/xaAfgyb/utoky-11-zari-2001-nove-odtajnene-nahravky-cz-titulky-avi - v čase mezi 3:45-5:00). Opět by to potvrzovalo možnost, že do severní věže spíše narazilo nějaké bojové, na dálku ovládané letadlo. Podle některých zdrojů bylo zjištěno, že 6 minut před útokem byl let č.11 více než 200 kilometrů vzdálen od New Yorku. Letadlo se vůbec se neodchýlilo ze svého kurzu a v okamžiku nárazu bylo ještě na obrazovkách radarů.

V 9:03 narazil let č. 175 společnosti United airlines, dopravní letadlo typu Boeing 767, do pravé části jižní strany jižní věže WTC 2 ve výšce asi mezi 77.-85. patrem (viz – http://www.youtube.com/watch?v=wc4wsjKbYTQ, http://www.youtube.com/watch?v=sp2vO1FnQHM, http://www.youtube.com/watch?v=QMAFvKJvwMc&feature=related - v čase mezi 6:36-7:16, v čase mezi 6:46-6:47 je vidět, jak špička letadla vyletěla na druhé straně budovy, otázka však je, zda je to fyzikálně vůbec možné, navíc by na druhé straně budovy musel být vidět otvor, což nebyl – http://killtown.911review.org/images/wtc-gallery/nist1-5fd/6-36_wtc2-north-face-exit.jpg). Někteří svědci tvrdili, že těsně před nárazem letadla do budovy došlo opět k velké explozi v podzemních suterénech budovy. Při srážce letadla s budovou byl vidět zvláštní záblesk (viz – http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=BOnLDckMqfc&list=PL7BE841BB448D42E9&feature=endscreen - v čase mezi 1:52-3:07). Budova se po nárazu lehce zakymácela, otřásla a následně stabilizovala. Letadlo, stejně jako u severní věže, bezprostředně vybouchlo, avšak v tomto případě většina leteckého benzinu-kerosinu explodovala a shořela mimo budovu. Mnoho svědků tohoto nárazu letadla do jižní věže spontánně křičelo a vypovídalo, že se nejednalo o americké aerolinky, že to letadlo vypadalo jako vojenské, že to nebyl komerční let, že bylo celé šedé, že nemělo po stranách okénka, atd. Zkrátka to vypadá, že se ve skutečnosti nejednalo o let č. 175 společnosti United airlines, ale o nějaké vojenské letadlo (viz – http://www.youtube.com/watch?v=rnbMjAN7Bws - v čase mezi 20:58-22:55). Letadlo zanechalo v budově poměrně velkou díru (viz – http://killtown.911review.org/images/wtc-gallery/nist1-5fd/6-34_wtc2-south-face.jpg). Opět mohl být poškozen celkem zanedbatelný počet sloupů.

 

Je vůbec podivné, že první letadlo zasáhlo severní věž od severu, avšak druhé letadlo zasáhlo jižní věž od jihu, ale přitom obě tato letadla letěla z Bostonu, tedy k New Yorku přiletěla ze severovýchodu.

 

Jsou i jiné případy, kdy do budovy narazilo letadlo. Budovy byly mnohdy letadly více poškozené než věže WTC, některé budovy byly letadlem přímo přetnuté vedví, přesto tyto budovy zůstaly stát a pokud nějak zkolabovaly, tak jen částečně!

 

Letadla narazila do věží v rychlosti 700-900 km/h, avšak ve výšce 300-400 metrů tak velkou rychlostí letět nedokážou díky hustotě vzduchu. V této výšce mohou letět údajně maximálně kolem 400 km/h.

 

Podle tvrzení některých konspiračních teoretiků, i z řad odborníků, do věží WTC žádná letadla nenarazila, ale iluze letících Boeingů, následně narazivších do budov, byly vytvořeny buďto moderní audiovizuální holografickou projekcí do prostoru, falešnými videi i s falešnými svědky, či nálety raket s plochou dráhou letu, nebo různými kombinacemi těchto všech možností, a iluze výbuchů kerosinu s následně vzniklými otvory do budov byly vytvořeny odpálením vhodně umístěných řezacích náloží na obvodových pláštích a případně dalších bomb uvnitř věží, třeba i s pomocí raket. Na podporu své hypotézy uvádějí, že za letadly, zvláště tak velkými jako jsou Boeingy a navíc tak rychle letícími, vzniká turbulence, která by zvířila dým při explozi kerosinu, což se ve skutečnosti nestalo. Dále je podle nich vysoce nepravděpodobné či spíše nemožné, aby převážně hliníkové letadlo prorazilo, a to i křídly, obvodové pláště věží, které byly z ocele. Obojí lze potvrdit i experimenty, neboť za letícím letadlem skutečně vzniká turbulence, která zvíří prach a dým, a pevnost letadel je velmi sporadická, neboť i průměrně velký letící pták může při nárazu do trupu letadla způsobit několik desítek centimetrů velkou díru a kupř. i dřevěný sloup dokáže urazit křídlo i velkého letadla. Je tedy opravdu záhadné, jak dokázala letadla prorazit obvodové pláště věží i křídly. Také uvádějí, že s mnoha videi, zachycující letící Boeingy a jejich nárazy do věží, bylo manipulováno či se jedná o falzifikáty, a že existují očití svědci, kteří tvrdili, že do věžích žádná letadla nenarazila, ale vybouchly v nich bomby. Také však někteří svědci tvrdili, že do nich narazila velká letadla, malá letadla, rakety, UFO, atd.

 

Proti těmto hypotézám by se daly vznést určité námitky. Výbuchy nádrží letadel s kerosinem by bylo obtížné fingovat odpálením výbušnin, neboť výbušniny explodují velmi krátce a rychle, ale u kerosinu, tak jak bylo vidět ve skutečnosti, nějakou chvíli trvá, než při explozi zcela vyhoří. Ovšem efektu ohnivé koule hořícího kerosinu by se dalo dosáhnout buďto opět holografickou projekcí, falešně vytvořenými videi, nebo, což by bylo zřejmě nejjednodušší, speciálními výbušninami, vytvářející ohnivou kouli (viz – http://www.youtube.com/watch?v=-TARNVwF7Yg - v časech mezi 2:38-2:43, 7:34-7:57, 8:45-9:10). Také by bylo asi obtížné stoprocentně zajistit, aby všechny trosky obvodových plášťů budov po odpálení náloží k vytvoření otvoru po letadlech zůstaly vevnitř v budovách a aby useknuté sloupy nebyly vyhnuté ven, ale dovnitř, aby bylo evidentní, že k tlaku na ně došlo zvenčí a nikoli zevnitř. Dále je pro tyto hypotézy nelogické, že mnozí svědci vypovídali, že letadla narazivší do budov nevypadala jako komerční ale vojenská, což je i z mnoha videí evidentní. Avšak konspirační spiklenci by přece při holografické projekci promítli nebo při falzifikacích videí vytvořili letadla po všech stránkách (graficky, velikostí, atd.) přesně odpovídající dotyčným uneseným komerčním letadlům, které byly uvedeny v oficiální verzi. Pak by všechna videa, alespoň ta oficiálně propagovaná, musela jasně zachycovat ona unesená komerční letadla, čemuž tak ve skutečnosti není. Též by pro konspirační spiklence bylo asi problematické a náročné zajistit tolik svědků, kteří by shodně hovořili o nárazech letadel do věží, kromě toho by museli být všichni instruováni, aby vypovídali o komerčních letadlech a ne o vojenských, tak jak tomu bylo ve skutečnosti. Tedy je opravdu otázka, kde je skutečná pravda.

Klíčová slova: USA  | tajné služby  | terorismus  | 11/9  | psychologické operace  | propaganda
5998 čtenářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení

Podpořte nás
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Čtěte také

FreeGlobe.cz

Íránský útok na tankery? Japonci zpochybňují americkou a saúdskoarabskou propaganduDvě lesby uřízly malému chlapečkovi… A pak… (+ foto)Googlem ke světovládě? Vyhledávač, po němž se blbne, ale správně volíČetba knih způsobuje změny v mozku!Svět se mění. K lepšímu? Pride 1959 vs Pride 2019

ePortal.cz

Naprosto neuvěřitelné vyjádření ministra vnitraRobinson musí zmizet. Je málo pokrokový

euPortal.cz

V devadesátých letech probíhal poměrně ostrý boj mezi dvěma skupinami: a) havlisté chtěli všechno rozdat nadnárodním korporacím, b) klausovci chtěli vytvořit vrstvu domácích podnikatelů a národní kapitalismusPokud by nebyl ministrem vnitra Hamáček, tak standardní ministr vnitra by měl po německé vládě požadovat vysvětlení, proč z Německa vyhoštěný imigrant znásilňoval v ČR

Eurabia.cz

Jak Salvini «obrátil» katolické voliče?Africký uprchlík znásilnil šestnáctiletou Češku u Terezína! Multikulturní obohacení dorazilo ze Západu již i k nám ...

Nezdravi.cz

Co je podstatou stárnutí? Je to cílená autodestrukce? Proč se to vyvinulo? Jak ho zpomalit, anti-aging? Tímto si můžete prodloužit životSilnější než chemoterapie: Bylinka na rakovinu, která vám roste přímo pod nosem

euServer.cz

Probíhá pokus spodiny o majdanizaci našich politických poměrů. O fašistický převrat, který se pro tupý dav a herce, nemající o politických faktech zbla tušení, zamaskoval do hávu demokracieMůže vůle 1/3 občanů přetlačit vůli 2/3 občanů?

ParlamentniListy.cz

Jan Schneider: Babiš čelí Kubiceho zprávě číslo 2. Byl jsem u toho, viděl jsem ty lži z PrahyMilion chvilek: Pravda o Mikuláši Minářovi
Články autora
Průzkum
Žádné aktivní ankety nebyly nalezeny