„Vládnoucí třída má školy a tisk pod palcem. To umožňuje hýbat pocity davů.“ (Albert Einstein)

Coca-Cola zahájila další vlnu homosexuální propagandy. Nelokej vymývání mozků nadnárodními společnostmi! (+ foto)

Autor: Emil Sádlo | Publikováno: 11.6.2015 | Rubrika: ZDRAVÍ
Ilustrace

Coca-Cola patří dlouhodobě k těm nadnárodním společnostem, které ve světě podporují homosexuální agendu.

Nová reklamní kampaň má heslo „We choose happiness over tradition…“ („Dáváme přednost štěstí před tradicí“), přičemž větu doplňuje „podpis“ rodiny s typickým příjmením v dané zemi (v Nizozemku např. „Van Bergen“, v Polsku „Kowalscy“). Na plakátech jsou vyobrazeni dva usmívající se muži, kteří si hrají s malým dítětem.

Není to poprvé, co Coca-Cola angažuje v homosexuální agendě. Spolu se společnostmi Apple, Google, Facebook, Twitter a dalšími směřovala Nejvyššímu soudu USA žádost, aby podpořil homosexuální „manželství“.

Vloni také během finále amerického fotbalu (Super Bowl) odvysílala televizní reklamu s párem homosexuálů a malou dívkou, kterou doprovázel slogan „America the Beautiful“ („Krásná Amerika“).

Propagandistický plakát Coca-coly v Polsku.

Zdroj: newnownext.com, facebook.com

Klíčová slova: propaganda  | rodina  | Homosexualismus
5353 čtenářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení

Podpořte nás
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Aktuálně nejčtenější
Články autora
Průzkum
Žádné aktivní ankety nebyly nalezeny