Chemoterapie působí kontraproduktivně. Dává podnět nemocným buňkám, aby podporovaly růst nádorů

Autor: Mike Adams | Publikováno: 26.8.2012 | Rubrika: ZDRAVÍ

Od počátku zavedení chemoterapie si všeobecní lékaři a onkologové kladou jednu mučivou otázku: Jak je možné, že se po aplikaci chemoterapie, která se zdá být nejprve zdánlivě úspěšná, nádorové buňky později vrací, rostou pak dokonce ještě rychleji a tělo se zároveň stává vůči chemoterapii odolným?

Vědci nyní zjistili, že chemoterapie napadá zdravé buňky a dává jim podnět k tomu, aby vytvářely proteiny, které urychlují růst nádorů.

Tento protein, který vědci označují zkratkou „WNT16B“ je rakovinnými buňkami přenesen do okolí nádoru a dává dalším buňkám podnět k tomu, aby nemoc dále šířily. „Tento protein způsobuje rovněž to, že se tyto buňky stanou odolnými vůči opakované chemoterapii“, říká Peter Nelson z Fred-Hutchinsonova institutu pro výzkum rakoviny v Seattlu. Nelson je spoluautorem vědecké studie, která na tento fenomen upozornila. Zprávu o této studii přinesl rovněž časopis Nature.

Tento protein vysvětluje důvod, proč rakovinné nádory rostou po aplikaci chemoterapie ještě agresivněji. Chemoterapie v podstatě přeměňuje zdravé buňky na WNT16B-výrobny. Tyto výrobny poté tento aktivátor vylučují jako na běžícím pásu a urychlují tak růst nádorů.

Výsledky této studie byly potvrzeny u nádorů prostaty, prsou a vaječníků. Vědci označují objev, že chemoterapie působí kontraproduktivně a že urychluje růst nádorů jako „zcela nečekaný“.

Podvod chemoterapie byl odhalen

NaturalNews již po deset let upozorňují na skutečnost, že chemoterapie je medicínským podvodem. Namísto toho, aby posílila imunitní odpověď pacienta, oslabuje tato metoda imunitní systém a nádory se proto mohou znovu objevit. Nejnovější výsledky znovu potvrzují to, co je zastáncům holistického léčitelství známé již po dlouhou dobu: Chemoterapie, řečeno bez obalu, není ničím jiným než aplikací jedu. Není to ani „léčebná metoda“, ani medicína, nepůsobí ani preventivně, ani neléčí. Jedná se o aplikaci jedu a je prakticky bez medicínské hodnoty – možná s výjimkou jednoho, či dvou procent rakovinných případů.

Vedlejším účinkem chemoterapie číslo jedna je, mimochodem, rakovina. Centra pro léčení rakoviny by vlastně měla být přejmenována na „centra pro aplikaci jedu“, protože jsou v nich pacienti otravováni vysoce jedovatým koktejlem chemikálií, který, jak ukazují nejnovější vědecké studie, podporuje růst nádorů!

Chemoterapie wirkt kontraproduktiv – sie veanlasst gesunde Zellen zur Förderung des Krebswachstums, vyšel 7.08. na www.naturalnews.com a v němčině na info.kopp-verlag.de, překlad R. Václav

čtěte také:

Jak působí éčka na zdraví člověka

Kedy udrie ďalšia „pandémia“? Nútené očkovanie v Poľsku

Žaloba na farmaceutické korporace

Klíčová slova: zdraví

Funkcionáři z České televize zase váleli jako za bolševika. Tentokrát v souvislosti s německými volbamiEvropská komise vyhodila miliony eur na propagandistickou výstavu: Islám jsou také naše dějiny (+ video)Tohle je už asi nemoc. Zelená politička: Bez islámu by byla nudaZrodilo se asijské Kosovo? Islamisté v Barmě miláčky kaváren a médiíImigrant měl tři manželky, tak dostal tři byty. Média hlavní stoky to považovala za fake news. Ukázalo se, že je to pravda

Návrh primátorky vás dostane do kolen. Jde o svěrací kazajku"Pomoc, pomoc!" Statečný Turek se rozčiloval na pasivní Němce. A oprávněně

Přední politik ČSSD podpořil islám. A teď i mešitu v Praze! Snad se pan poslanec nebojí, co by řekli voliči ČSSD, kdyby zjistili koho podporuje?Bohuslav Sobotka zažil pěkný trapas. To se jen tak nevidí. Posuďte sami

Přední politik ČSSD podpořil islám a teď i mešitu v Praze?!Ve Švédsku je již zločinem i parodie na politicky korektní slovník ...

Vědci našli způsob, jak regulovat délku životaStojí za to nahradit bílou rýži tzv. hnědou rýží?

MERKELPERVERZE. Zajímavé je, že v komentářích k vítězství, které utrpěla Frau Merkel, si nikdo nepovšimnul následujícího...Stalin po sobě zanechal velkou zemi, na jejímž materiálním základě, včetně jaderného, žije Rusko dodnes. Tyran, nebo zachránce Ruska? Jsou milióny obětí mýtem?

Zděšený Petr Honzejk od Bakaly: Tomio Okamura získá ve volbách hodně!Karel Schwarzenberg rozhlásil do světa, jak je z vás nešťastný